Lohjalaisesta kitsaasta kilpailukorttien jakotyylistä poiketen tällä kerralla kaikille jaettiin taatusti tarpeeksi kortteja. Oheisiin kortteihin on merkitty oikea rivi ja aseman hukanneiden lukumäärä. Punainen ruutu tarkoittaa vähintään n. joka toisen hukkaamaa, tumma oranssi n. joka viidennen tai useamman hukkaamaa, vaalea oranssi on yksittäisluontoinen tapaus. AT-asemien kohdalla kyseessä on kilpailukortista puuttuva aikamerkintä.
DK-luokassa puuttuvat RT-asemat sijoittuivat kivasti pitkin reittiä. Pahiten hukattu asematunnus oli viimeisellä jaksolla Saajoksen viereisessä metsikössä sijainnut, "se toinen" RT44, joka jäi joka toiselta löytämättä.
H-luokan puuttuvat RT-asemat muistuttavat hieman jakaumaltaan tuota DK-luokkaa. H osasi kyllä hakea "suomalaistyylisen" RT-aseman 44, mutta päänvaivaa aiheuttivat MRT:n lisäksi RT:t 17, 50 ja 37.
E-luokan reitti kulki osittain samoja teitä kuin H:kin. Osa asemista oli täsmälleen samalla viivalla (esim. Katsastuskonttori), jota tosin oltiin helpotettu jättämällä lenkit pois. H:n tavoin vaikeuksia teetti MRT, vaikka siinä kartassa oli kiintopisteenä rakennuskin, jonk kohdalta MRT:lle käännyttiin. Vaihtopisteessä 16 olleen AT4:n pystyi jättämään käymättä, jos ajoi alueen keskelle, eikä hakenut alueen reunassa ollutta sähkölinjaa. 1:5.000 kartasta pitäisi tämän selvitä. E-luokassa (myös DK-luokassa) joku osallistujapari jätti kaikki AT-asemat merkitsemättä kilpailukorttiin. Suurelle osalle tämä käytäntö on jo arkipäivää, mutta ymmärrettävästi joillekin se on ylivoimaisen vaikeaa. E-luokan RT44 piti ottaa kolme kertaa (sisään tullessa 1:10.000 kartalla ja sitten vaihtopisteestä jatkettiin silmukalla, josta RT44 tuli kaksi kertaa ennenkuin jatkettiin). Nokkelimmat keksivät kuulema siinä vaiheessa kun odottelivat JAT 4:n ihanneaikaa...
Viimeksi päivitetty 2003-05-26